2012. május 11., péntek

E-book tartó, vagy állvány

A neten kószáltam megint ötletek után kutatva, és ezt a szupi kis dolgot találtam. Hát igen, el is készítettem magamnak, mivel mindig szenvedek mikor a book-ot használnám varrás közben segítségként. 
Most már szupi, látom rendesen mint egy kis monitor.
Sőt az autóban is használható ha az első ülések között van könyöklő, akkor oda tehető és a hátul ülők akár filmezhetnek is menet közben.
Ha megyünk nyaralni akkor a gyerkőcöknek már lesz is mit nézni.
És akkor most a kész mű:



Ha érdekel hogyan is készül akkor megtekintheted itt.
Hozzávalók:
12 db 17,5*17,5 cm négyzet vászon
tömőanyag (én most darált szivaccsal tömtem ki)
1 díszgomb

1 megjegyzés:

Betti írta...

Hát ez szenzációs ötlet! Végre valami, amivel talán az én tű iránt érzéketlen férjemet is elkápráztathatom!
Köszi!