2012. február 5., vasárnap

Varrogató táska:))

Az előző bejegyzésnél látott fehér-fekete anyag annyira rabul ejtett, hogy készítettem belőle magamnak egy válltáskát is:)
Apa ismét megkérdezte: Már megint táska? Minek ennyi???
Hát nőből vagyok kérem szépen:)))))
Mindegy nekem tetszik, használatba is vettem rögtön és ez a lényeg:)
Nem egy kis táska, méretei 35*32 cm kb. az oldala körbe12 cm. Tehát bőven elfér benne minden ami kell.
Kimondottan szeretem mikor felveszem a hófehér kabátot, a fehér sapkát, és mellé ezt a táskát:)
Olyan vagyok mint egy hópihe akkor, főleg mikor még hó is van hozzá akkor aztán bele lehet olvadni a tájba vele:)))))
Felül cipzárral záródik a kíváncsi tekintetek elől:
Az elülső cipzáros rész ami egyben zseb is egy hirtelen ötlettől vezérelve lett rátéve, de nagyon hasznos mit is mondjak:
Ja, és a bélése milyen színű is?....... hát persze hogy fehér!:)
Kicsit kényes de mit lehet tenni, van mosógép, mosópor....
Valamit valamiért:)))
Az ötletet pedig a mintát illetően ezen bejegyzésem adta.
Kicsi változtatásokkal de a lényeg innen van.

2 megjegyzés:

stenonis írta...

mindig elámulok a munkáidon :)

Moncsi írta...

Ó, ez nagyon kedves! Köszönöm szépen!