2011. november 24., csütörtök

Festett terítők:)

Nemsokára itt a karácsony, gőzerővel készülünk már szerintem mindannyian. Az ötleteknek pedig se szeri se száma.
Én most megint megosztok veletek valami szépet, legalábbis szerintem.



Nos, hogy tetszik? Igen, még nincs kész teljesen, de a lényeg megvan.
Ami kell hozzá:
Sima fehér szövet (én erre szeretek festeni inkább)
Textilfesték
Ecset
Sablon.
Ennyi!!!!
És hogy hogyan is készül?
Nos, ezért jó a hófehér szövet. Tedd a sablont (a neten rengeteget találsz) a szövet alá és nagyon vékony ecsettel fesd ki a körvonalakat.
Hagyd száradni, fixáld ha szükséges, utána szegd körbe, és gyönyörködj!!
Én arany glitteres és ezüst glitteres festéket használtam hozzá.
Ha tetszik akkor nosza neki is lehet állni elkészíteni neked is.
Jó munkát.

2 megjegyzés:

erikastyle írta...

Ez is nagyon ügyes! :))) Meg vettem én is a festéket a barnát, amit ajánlottál, de még nem volt időm használni, pedig már vágyok rá, talán majd januárban! :)))

Piroska írta...

Nagyon jó!!! Most derült ki, hogy még anyagom is van hozzá, ez eddig nem tudtam mit kezdjek a kapott fehér anyagommal. :) Köszönöm az ötletet :)