2011. szeptember 1., csütörtök

Sorsoltam!!!!

Tegnap éjfélkor lezárult a jelentkezés a játékra:(. Köszönöm szépen a sok jelentkezést!!!!. Én géppel sorsoltam, véletlenszerűen.
Mindenki felkerült a listára:
folytatás:
A nevek véletlenszerű sorrendben vannak már a program megkeverte őket.
És akkor jött a véletlenszerű kiválasztás!:
Első szerencsés nyertes:
Ő választhat először ajándékot! Kérem szépen kedves Ida13 a postázási címedet emailben!:)

A második szerencsés nyertes:

Remélem ő is örül a nyereményének majd. Kérek tőle is egy email címet, és egy postázási címet is.
Grtula mindkettőjüknek!
Ti pedig akik nem tudtatok nyerni, ne szomorkodjatok. Úgy döntöttem elindítom a vándor ajándék játékot hamarosan ha gondolod jelentkezz arra is.
(Az első két vándorló ajándékokat majd megmutatom!)

7 megjegyzés:

Ida13 írta...

Ez hihetetlen! Köszönöm!

krealady írta...

Irigykedem rendesen :) Gratulálok a nyerteseknek! És várom azt a bizonyos vándor-játékot. Remélem, nem kell majd tovább adni azt, amit nyerünk :):):)

erikastyle írta...

Gratulálok a nyerteseknek! :) A "francba" most varrhatok magamnak ilyen szép szettet. :))))

Tigrislilijom írta...

Gratula a nyerteseknek. Kedves Moncsi, köszönöm a játéklehetőséget!

Cat írta...

El se merem hinni, hogy én vagyok az egyik szerencsés. :-) Köszönöm! :-)

hard_cyclone írta...

Én is irigykedem. Nagyon szép ajándékokat kapnak a nyertesek. Gratulálok Nekik én is :).

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Köszönöm a játékot!