2011. április 26., kedd

Textilfestés:)

Még régebben próbáltam ki ezt a fajta festést. Izgatta a fantáziámat és ki kellett próbálnom. 
Vettem hozzá csillogó textilfestéket és egy akkor varrott fehér tavaszi kabátom hátára alkottam is gyorsan egy mintát.
Ilyen lett a minta:
Szerintem jól mutat a kabát hátán.
Most megint rámjött, hogy festeni kellene.
Még megvan a festék, semmi baja hál istennek, így nosza gyorsan alkottam is egy tigrist.
Ez egy tetoválási minta, de nekem nagyon bejön.
Még csak a minta van kifestve, és gőzöm sincs mi lesz belőle, de majd csak kialakul.
Kedvet kaptam így megint a textilfestéshez, és ez a lényeg.
És akkor elmondhatjuk:
" No ez is megvolt:))))))))"
És íme az oroszlán, ha van tippetek, ötletetek mi is készüljön belőle szívesen fogadom:)

2 megjegyzés:

Ili írta...

Fantasztikus egy csajszi vagy!!!

Jutus írta...

Neked aztán van kézügyességed!!!!Le a kalappal!:))