2011. április 28., csütörtök

Pólófestés:)

Találtam egy szuper jó mintát amit úgy gondoltam el kellene készíteni egy fehér pólóra....
Nosza gyorsan vettem fekete textilfestéket, egy fehér pólót, ami azért egy kicsit jobb minőségű, és már lehet is alkotni.
Tetszett a dolog a Moncsi lányomnak, és ő szerette volna elkészíteni.
Én ennek nagyon megörültem, remélem megtetszik neki a dolog és fog még a textilfestéssel foglalkozni egy kicsit.
Én nem bánnám.....
Íme alkotás közben a Moncsi lányom:

Kis ügyes!!!!
És a kész kép a pólón:

Szerintem fantasztikusan jól néz ki.
Már most imádom, alig várom, hogy megszáradjon a festék és holnap fel is vehessen. Ilyen tutira nem jön velem szembe az utcán.:))))

4 megjegyzés:

Jutus írta...

Ez aztán igen,az anyukájára utött ez a leányka,nem csak szép,ügtyes is!!!!:))
Nagyon jó ez a minta!!!!

Vera írta...

Csak örülni lehet, hogy ilyen ügyes lánykád van. A minta is szép, de a mű is nagyon jól sikerült

erdoseva55 írta...

Látszik, hogy mekkora figyelemmel fest! Biztosan örömmel készítette!
Csak dícsérni lehet érte!:)

erikastyle írta...

Nagyon ügyesek vagytok!!! :)))))