2010. július 10., szombat

Hami, csirkerakottas

Vége a nyaralásnak, a lustinak, és megdöbbenve láttam a kilókat a mérlegen. 4 kg plusz egy hét alatt. Kicsit rosszul esett meg kell, hogy mondjam. Akkor nosza rajta tegyünk ellene. 
Úgy döntöttem kevesebb kalóriát fogok fogyasztani és ennek jegyében is fogok főzni.
Előkaptam az ehhez szükséges könyvet és főztem. 
Ami ma készült az a csirkerakottas.
Nagyon fincsi lett!
Ha kedvet kaptál hozzá elkészíteni akkor íme a recept:
Hozzávalók:
30 dkg csirkemell, 60 dkg újburgonya, 25 dkg alma, 10 dkg sárgarépa, 2 dl joghurt, 4 dkg trapista sajt, flekken fűszerkeverék.
És hogyan kell elkészíteni:
A csrikemelleket kiklopfoljuk, fűszerezzük. Vékonyan kivajazott tepsibe tesszük, a burgonyát felkockázzuk, az almát is kockákra vágjuk, a sárgarépát karikákra.
A húsra előbb a burgonyát, majd az almát, és végül a sárgarépát tesszük.
Lefedve sütőben 35 percig pároljuk, majd utána a fóliát eltávolítjuk.
Ráöntjük a joghurtot, és megszórjuk reszelt sajttal.
Ezután már nem fedjük le hanem csak simán tovább sütjük.
Jó étvágyat hozzá, a varrogatás után.:)))
Remélem nektek is fog ízleni, nekem bejött.
 

1 megjegyzés:

Ili írta...

Hát össze futott a nyál a számban! Nagyon fincsi lehetett. Ne keseregj a kilók miatt, majd vissza megy egy két hét alatt.