2010. július 24., szombat

Egy újabb dísz a bokámon

Nekem mindig is tetszettek a szép tetoválások, de én magamnak soha nem csináltatnák ugyanis félek a tűtől, és a fájdalomtól.
Másokon tetszik de magamon már nem annyira, és szerintem megunnám a mintát egy idő után. Akkor meg már nincs mit tenni ottmarad.
No ezért szerettem bele a hennába. És igaza volt annak aki azt mondta hogyha egyszer elkezded nem tudod abbahagyni, egyre több kell.
Magamon tapasztalom ennek igazát.
Már a második minta díszeleg a bokámon, az első ugyanis lekopott. 
Ilyen a mostani, még most a henna paszta rajta van azért olyan sötét.
Most is természetes vörös hennával készítettem el a mintát, ugyanis nekem a fekete nem vált be. Vettem azt is de nagyon halvány szürke lett, és simán le tudtam törölni utána. 
Nos a kép:
És a minta ami alapján elkészült:
 Imádom:)))
Azt hiszem függő lettem:)))) 
Most pedig készen így néz ki:

Nincsenek megjegyzések: