2010. május 10., hétfő

Húzott párna

Barangoltam a minap a neten és betévedtem egy oldalra ahol ezt a csodálatos párnát találtam. Egyből beleszerettem. Gondoltam nekem is kell egy ilyen. Csodaszép. Kutattam, kerestem míg megtaláltam magát a technikát is ahogy ezt el kell készíteni. Sőt nem csak ilyet hanem számtalan másfajtát is. Én először egy aránylag egyszerűt próbáltam ki. Olyan gyorsan elkészült, hogy magam is meglepődtem rajta. 
A lényeg a lényeg a párna ilyen lett:
  A technikát is kapjátok nemsokára mert készül a következő párna is, de közben majd fotózok is, hogy könnyebb legyen megérteni. 
Megmutattam a lánykámnak mikor hazajött, és mit mondott rá?
Aha, szép, olyan mint egy nagy torta:)))
Köszi, mondom. Hát erről ennyit torta lett a párnámból:))

3 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon szép lett. Gratulálok, várom a technika leírását:)

Rora írta...

igen:)) pont ezt akartam én is írni. Szép lett és várom a tutoriált.

Leki-Rita írta...

Nagyon mutatós darab!