2010. január 22., péntek

Szivecskés edényfogó







Én egy kicsit továbbgondoltam a dolgot.
Nem egy, hanem két szívet szabtam ki, de az egyiket középen kettévágtam és közéjük flízt tettem.

gombostűvel szépen összetűztem, a könnyebb varrás miatt.

először ferdepánttal a kettévágott szivet szegtem be középen, külön külön mind a kettőt.
Utána egymásra fektettem a sziveket és körbeszegtem most már együtt az összeset.
Középre akasztó kerül a jobb tárolás érdekében.


Most dolgoztam először ferdepánttal, úgyhogy az eredmény nem valami gyönyörű, de elsőre megteszi.



Nagyon megtetszett az ötlet, úgyhogy már születőben van ugyanezzel a szisztémával egy pillangó is.
Ha készen lesz majd az is felkerül a blogra.

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon ötletes és a ferdepánt is fog menni jobban is!!!Én az egyik oldalát géppel szoktam felvarrni,a másikat pedig apró öltésekkel kézzel varrom.:D

Moncsi írta...

Igen ez az!!! Köszike a segítséget Jutus. Ezt fogom legközelebb csinálni! Az ember mindíg tanul valamit:)))))