2010. január 12., kedd

Öltöztessünk műanyag dobozt.

A minap néztem a tévét és láttam egy jó ötletet. A lényege, hogy egy egyszerű műanyag tárolót öltöztettek fel. Vettek egy nagy műanyag tárolót aminek fedele is van. Ragasztottak rá végig minden oldalára flízt, az aljára és a tetejére is. Pontosan akkorát mint a doboz. A ragasztáshoz ragasztópisztolyt használtak. Utána következett az anyagból való kiszabás, szintén akkorát minta doboz. Az anyagot is a flízhez ragasztották és feldíszítették. No ez nekem nagyon megtetszett. Van itthon egy régi hűtőtáskám amit már semmire sem használok, és úgy döntöttem azt fogom ugyanígy elkészíteni. A kicsi fiamnak úgyis rengeted tárolóra van szüksége a játékainak. És ami a legjobb még ülőalkalmatosságnak is jó, mert puha szivacsos a teteje. 
Ma vettem ragasztópisztolyt, és egy kicsi műanyag tálon aminek van teteje ki is próbáltam a technikát. Igaz varrni nem sokat kellett, inkább ragasztani, de az eredmény nagyon tuti lett. 


Nem mondanám meg, hogy ez valaha műanyag dobozka lett volna.:)))
Ha készítem a hűtőtáska-tárolót akkor majd fényképezek közben és felteszem ide, hogy bárki más is meg tudja csinálni így.

3 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Most találtam rád! Nagyon szép dolgokat készítesz! Azt hiszem most végig sem tudom nézni a műveidet, még vissza fogok térni...
Remélem nem gond, ha ajánlom a blogdat a blogomon:-)) Ezt másoknak is látniuk kell!

Kriszta írta...

Nekem is tetszik, nagyon jó ötlet, köszike :)

Moncsi írta...

Kedves Csipcsilla!
Köszönöm, hogy benéztél hozzám, és örükök, hogy tetszik a blog. Nem gond, ha ajánlod a blogot, jöjjön mindenki aki szeret varrni. Gyere máskor is. Szia Moncsi